neděle 9. března 2008

9.den

Teploměr... od včerejšího večera má Emmička teplotu :-( Nastydlá není tak asi zuby...? Nevím, ale doufám, že zítra už jí bude líp. Když jsem tohle fotila, tak jsem ještě ani netušila, jak tahle fotka vystihuje dnešní den! Večer se mi totiž podařilo teploměr rozbít... ne tenhle, ale klasický rtuťový :-/ Mikrokuličky rtuti se rozkutálely po celém dětském pokoji! Paráda!!! :-( Tak snad se nám podařilo všechno zlikvidovat... Ach jo, prostě den blbec!

5 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

a.....a kde je fotka krásně se kulatících rtuťových kuliček???? :o))

Ba ne - vzalas to za správnej konec - máš ho vyfocenej z dobrýho úhlu - zajímavej záběr!!!

A Emičce přeju brzké uzdravení!!!

Barbora řekl(a)...

Mě v první vteřině napadlo, že je to těhotenskej test :-))

meowth řekl(a)...

hihi to uz by me asi Jirka zakousnul kdybych to sla jeste fotit :-D uz tak byl nastvany ze je rtut po celem pokojicku a ze se mala otravi ;-/

tehotensky test !?! nestras! :-))) doufam ze az v rijnu ;-)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Já chcííí taky kuličky no nic no, super pohled, jen at to číslo na něm je nižší

dib řekl(a)...

fuj, sbírání kuliček znám, tehdy je sice mohla slízávat jenom baruna, ale aj tak to byl několikamochodinový proces :-(