úterý 25. března 2008

25.den

Náš kocour Baltazar na své vyhlídce :-))) moc rád sedává na balkónovém zábradlí... skáče tam s rozběhem a já vždy trnu hrůzou... bydlíme ve 3.patře... Kočky sice prý mají 9 životů ale člověk nikdy neví :-)))

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

kocour kaskadér ;) jedna starší paní ve vedlejším paneláku má bílého kocoura a když pak někdy vidím co provádí na hraně balkonu, tak mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě....jsem holt slabá nátura :))

Sarah řekl(a)...

Vypadá jako kočičí ninja :-)

Lucka73 řekl(a)...

no, mě zas, než jsem si přečetla, že jdeo balkon napadla písnička "na okně seděla kočka.." a on to kocour na balkoně :o)))

katth řekl(a)...

ty jo, ve tretim patre? taky bych se o nej bala... kazdopadne hezka momentka!

mk řekl(a)...

Trochu podnětů k vylepšení - upravila bych v Photoshopu - barvy, kontrast. Záběr se mi líbí, ale připadá mi to trochu mdlé. Mel

Ro řekl(a)...

Koukám, že válčíš s tímtéž. Černou kočku prostě nelze pořádně vyfotit, mně se to taky vůbec nedaří, leda že bych ji naaranžovala na nějakou úžasnou krémovou deku - jenže tam ona mi stejně nezůstane, přeci nejni opice, alébrž kočka divoká. A když zkontrastím, tak zase vyleze lesk na srsti do bílých skvrn a pruhů. Ale ono se to jednou povede, musí!

meowth řekl(a)...

presne jak pise Ro... cerna kocka se proste vyfotit neda... to uz jsem tam hodila kontrast a kdeco aby mu byly videt aspon oci a stejne je to mdle... ale je to aspon vyzva pro priste ;-)

dib řekl(a)...

no jo, kočičí šelmy, ty jsou svéhlavé :-)