úterý 4. března 2008

4.den


Vyrazily jsme s Emmičkou ven, pořídit nějakou jarní fotku, protože mě ta zima fakt nebaví, a když jsem z kuchyňského okna zahlídla nádherné žluté krokusy, věděla jsem co půjdu vyfotit... ALE! změna je prostě život a když jsme šly okolo sousedovic plotu, neodolala jsem a cvakla tenhle snímek! Kdybych byla malá holka, tak bych si asi myslela, že je za tím plotem kouzelná zahrada :-) Doufám, že po mě Em zdědila bujnou fantazii a svou kouzelnou zahradu si krásně vysní až trochu povyroste :-)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jedny podobné dveře jsem viděla v pohádkovém příběhu od pana Jiřího Trnky.Myslím, že se jmenoval "Kouzelná zahrada".... Moc hezká fotka.

Ratu řekl(a)...

Hezké, taky mě napala ta "Zahrada".-)
akorát nechápu, kde se vzalo, tu se vzalo to fialové okno?

meowth řekl(a)...

hihi fialove okno neni zadna uprava ve photoshopu ale original! ;-) maji v obou okynkach barevne sklo. na tom druhem to neni z tohodle uhlu videt...

Lucka73 řekl(a)...

joo, přesněěě - zapomenuté dveře do pohádky!! Pěkný!!

Ratu řekl(a)...

aha, tak to jsi mě převezla:-)))

Gabiks řekl(a)...

to vypadá opravdu pohádkově ... krásné :-)

klarissa řekl(a)...

...mě se ta fotka taky moc líbí...a líbí se mi i tvoje Lo z ní...

Petra řekl(a)...

Fakt jako z pohádky!

katth řekl(a)...

ale za tim plotem urcite JE pohadkova zahrada!