pondělí 10. března 2008

10.den


Dneska byl krásný den! Úplné jaro :-) My s marůdkem jsme ale seděly doma a koukaly na tu krásu skrz okno :-( Ale naštěstí je už líp, tak snad zítra taky vyrazíme ;-)

Šla jsem alespoň vyvětrat foťák na balkon a cvakla projíždějící vlak za svitu posledních dnešních paprsků zapadajícího slunce.
Takže takhle nám tady jezdí vlaky :-)



Už jsem měla vložené foto do projectu a neodolala jsem ještě jednomu pohledu z okna... Vycházející měsíc nad Dolními Počernicemi...

7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

výhled na vláčky pěknej - a svítání měsíce - krásný barvy!!!!

Anonymní řekl(a)...

na vláčkách "ujíždí" synek....v jaké koliv podobě. takže tohle by se mu moc líbilo

Monča řekl(a)...

ta "měsíční" fotka je super!!

Celenka řekl(a)...

Tak tenhle pohled z okna by rozhodně fascinoval oba moje kluky. Milujou mašinky. Oni by rádi na nádraží a já je vláčím věčně do lesa....

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Gabiks řekl(a)...

shoduju se s holkama, náš Marťa taky ujíždí na mašinkách. Právě teď běží v přehrávači Pohádky o mašinkách - už to známe všichni zpaměti za zanedlouho mi z toho začne hrabat :-)). Tenhle pohled by ho určo dost zaměstnal. Vycházející měsíc je nádherný.

katth řekl(a)...

paradni mesic nad pocernicema