středa 5. března 2008

5.den

Tak jsem si myslela, že už bude jaro a ono se to počasí už úplně zbláznilo a začalo sněžit!!! No tak jsem se to pokusila nafotit... jasně že mám i fotky kde je sněhu víc, ale tahle se mi nějak zalíbila a může se pyšnit titulem Foto 5 :-)

Ale abych pravdu řekla, tak nám to počasí zase tolik nevadilo, protože jsme byly stejně na návštěvě u kamarádky Natálky a holčičky si hezky vyhrály :-)

5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...sněhová zahrada se mi líbí...ale radši bych už to jaro...

Ratu řekl(a)...

no nazdar, doufám, že co nasněžilo, zase roztálo, já chci sluníčkoooooooo

Lucka73 řekl(a)...

Mně se to sněžení líbí - žádnej poklidnej "sněhopad" - ale tak, jak to někdy bejvá - studenej vítr, mokrý vločky, co štípou na tváři.....

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

no nazdáár meo, tak ty už v tom jedeš taky, no tak já si tě teda přidávám na stránky a jdu to tu pročmuchat :-D fotky, ke kterým píšu se mi líbí ale jetšě jsem neviděla nic dalšího..bylo by skvělé kdybys změnila nastavení u komentů a dala pryč to ověření slova jo a já teda si nechávám komenty posílat i na mail protože ted to ještě jde, ale prolízat pak pozpátku 365 příspěvků jestli se u něj někdo nezastavil...

meowth řekl(a)...

ahooooj Siťo :-))) jojo taky me to nadchlo :) i meho muze a kazdy den se me pta jestli uz mam fotku :-))) diky za upozorneni na komentiky!!! uz jsem to napravila :-) papa
a diky vsem za mile komentare u fotek :-*