čtvrtek 10. dubna 2008

41.den

Protože jsme doma všichni nastydlí, nakoupili jsme vitamínky a dlabali! Mňam mňam první letošní melounek byl moc dobrý! A jahody kupodivu taky ;-)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Juuu hned bych si dala... úplně se mi sbíhají sliny!!! Hezká fotka! Werinka

Kičína řekl(a)...

Hezký slaďoučký nápad, sbíhají se mi sliny. Jen bych se snažila, aby meloun neměl useklé konce, aby tam ten měsíček byl celý. jinak to nemá chybu:-)

meowth řekl(a)...

vidis a mne se to prave libilo s uriznutymi konci.. nechtela jsem aby na fotce bylo videtpozadi tak je to takovy jakoby "vyrez" ;-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

slint

Lesana řekl(a)...

Á, další slintací fotka. Já si to kafe snad v klidu nevypiju...

Mony řekl(a)...

Osvěžující fotka....ať už je léto

milu řekl(a)...

To je krásná autentická fotka, úplně mám chuť

Pavlína Peroutková řekl(a)...

joj, to bych si dala líbit, jen se už těším na ty naše český sladký jahůdky!

dib řekl(a)...

uá, léto na talíři.. mmmmmmmmm!

Michaela K. řekl(a)...

mnam