čtvrtek 3. dubna 2008

34.den

Takže foto kocour číslo 2 :-)
Představuju vám našeho polobritského skoro-čtyřletého kocoura Baltazara :-) Je to mazel! A Emmička ho miluje... no on zatím její lásku moc neoceňuje a raději někam zaleze :-D na fotce je právě přistižen v peřinách! Do ložnice jinak moc nesmí protože je chlupatec ;-)

Pozadí odbarveno ale kočičák je černý úplně celý od přírody :-D

9 komentářů:

Ro řekl(a)...

Baltazar je úžasný, vypadá jak brácha naší Miki, tudíž je přesně podle mého gusta - divoký pohled, hbitý krok a kočičí rozum - miluju černý kočky.

No a vychytat hezkou a fotitelnou pozici na slušném pozadí, to je děsná fuška, takže tleskám úspěchu.

Lesana řekl(a)...

černý kocourek na černobílém pozadí se zelenýma očima vypadá úžasně :o)

Ratu řekl(a)...

kráááása, kočky nemusím, ale tenhle - no teda, jak bych ho slyšela, jak slastně přede:-)

klarissa řekl(a)...

...ten je božííí....jak se vám tam válí... :o)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ten si teda lebedí, já už bych ho hnala, ale když tak pěkně pózoval, byl by hřích ho nevyfotit:-)

meowth řekl(a)...

vsak ja ho taky hnala!!! ale nejdriv jsem ho vyfotila :))))

čiřikaví řekl(a)...

no ten je boooži a je vidět, že si zakázané užívá :)

Lucka73 řekl(a)...

Já teda kočky moc nemusím (teda v životě - na fotkách mi neva :o))), ale tohle na mě působí pěkně ďábelsky.
A odbarvení tomu jen pmohlo!!

dib řekl(a)...

jsem na tom podobně, kočky nemiluju ani trochu.. totok je ale božksá fotka, a kočka na ní nádherná a vznešená.