středa 2. dubna 2008

33.den

Hnedka po ránu proběhl křest mého nového BC hrníčku :-D a obstál skvěle!!! :-))) no a mám ještě BC tričko a placku :-))) ale to zase někdy příště :-D

12 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

no vida jak to ty kave slusi :-)

Anonymní řekl(a)...

Tady Makoš,
určitě je kafíčko suprovní z tak pěkného hrnečku :-)

Lucka73 řekl(a)...

:o)) a další BC nadšenec :o)))

Celenka řekl(a)...

Super hrníček, kafe z něj vypitý muší bejt znásobenej požiteček.

meowth řekl(a)...

jojo kaficko z nej chutna skvele! obzvlast kdyz snidam u PC a procitam si BC :-))))

Monča řekl(a)...

supeer-tak ať ti z něj chutná :)

čiřikaví řekl(a)...

jeee hrnek super - taky se chystám ke koupit :)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

no téda, záv,záv (citoslovce závisti)

Gabiks řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Gabiks řekl(a)...

jééééééé, ty máš úplně stejný jako jáááá ....

a placku mám už na kočárku

a tričko jsem vracela na výměnu, bo mi bylo malé ...

dib řekl(a)...

ááááááááááááááá, to je závisloooost :-)

katcha řekl(a)...

Jééééééé,jsem sto let za opicema,budu to muset taky pořešit,abych byla z BC zblblá úplně!!!!