čtvrtek 20. března 2008

20.den

Dneska jedna Velikonoční momentka :-) Byli jsme v Intersparu nakupovat a v ohrádce pře sparem měli králíčky a kozy :-) Emmička teda koukala!
No ale ještě musím přidat jednu poznámku, bohužel moc smutnou... včera zemřela naše fenka Cindy (bydlela u mých rodičů) :-( měli jsme ji cca 13 let a patřila do rodiny, zaslouží si vzpomínku v tomhle mém deníčku a posílám jí do psího nebíčka pohlazení...

7 komentářů:

M-Kocurek řekl(a)...

Moc krásní králíčci. Se Cindy, mi to je líto. Já měla zase jednoho z podobných králíčků a byl nemocný, dlouho s námi nežil. :o(

dib řekl(a)...

to mě mrzí :-(

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Chjooo takovej je život, králíka mámě doma a už mu je 8

Iva Veselá řekl(a)...

Králíčci jsou pěkní ... se Cindy je mi to líto

čiřikaví řekl(a)...

Kralicci jsou krasni, jestli byli venku, tak jim musela byt docela kosa ne?? a Cinde posilam psi modlitbicku ...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

je mi líto cindy :-/

katth řekl(a)...

kralicci jsou uzasni! pejska je mi lito... :(