úterý 11. března 2008

11.den


A je to tady! Autoportrét :-))) To koukáte co? :-D My taky koukáme! Tyhle ksichtíky teď dělá Emmča pořád! Tak jsem ho udělala taky! Ale řeknu Vám, že jsem zatím fotečky moc neupravovala... jen jsem sem tam mírně rozjasnila (zatím nejsem moc kamarád se světlem), ale dneska jsem se vyřádila a naučila se aspoň pracovat v PS s retušovacím šťetcem, moooc jsem ho potřebovala :-)))

9 komentářů:

Monča řekl(a)...

moc vám to sluší, holky :-)

Lucka73 řekl(a)...

OOOOOOOOOOOO - super autoportrét!!!!

klarissa řekl(a)...

...dobrý, holky...sluší vám to...

dib řekl(a)...

jóóó :-) děkujeme za autoportrét :-)
vy máte stejnou barvu očí, že? to je paráda :-)

meowth řekl(a)...

dib az po tvem upozorneni jsem si vsimla ze mame stejnou barvu oci :))) jsem to ale matka! no tak konecne alespon neco co ma po me krome toho ze je holcicka :))) jinek je to uuuuplne cely tatka!

Gabiks řekl(a)...

Ahoj Péťo, ráda tě vidím :-))

Petra řekl(a)...

Ahoj holky,ráda Vás poznávám!!!Moc Vám to sluší!!!

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

ahooooj jak se mááááte vypadáte spokojeněěěě

katth řekl(a)...

baf! :))